Αρνητική στάση του παιδιού ηλικίας 6 έως 9 ετών έναντι της γυμναστικής
Στην ενότητα 2 θα αναφερθούμε στα παιδιά ηλικίας έξι (6) έως εννέα (9) ετών. Εάν ένα παιδί δεν έχει προσαρμοστεί στο μάθημα της γυμναστικής από τη μικρή ηλικία των 4 έως 5 ετών, οφείλουμε να προσπαθήσουμε να τον εντάξουμε όσο πιο ομαλά και καλά μπορούμε στην ηλικία των 6 έως 9 ετών. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι μιλάμε για τη μειοψηφία των παιδιών.
Ένα παιδί της ηλικίας 6 έως 9 ετών μπορεί να εκφραστεί. Μπορεί να μας αναφέρει κάτι που του αρέσει ή αντίστοιχα κάτι που δεν του αρέσει και να μας το αιτιολογήσει, όπως το ίδιο το καταλαβαίνει. Άρα, είναι πιο εύκολο να μάθουμε, γιατί το παιδί δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στο μάθημα της γυμναστικής. Ίσως να οφείλεται σε μια πιο μικρή άσχημη εμπειρία, κάτι που ενδεχομένως τον έκανε να κρατήσει μια τέτοια στάση. Όταν γνωρίζουμε τι συμβαίνει βρίσκουμε και τη λύση του προβλήματος πολύ πιο εύκολα.
Παράλληλα, επειδή στην ηλικία των 6 έως 9 ετών τα παιδιά επηρεάζονται και από τους φίλους τους, θα ήταν χρήσιμο να δούμε εάν κάποιος από τους φίλους πηγαίνει σε κάποια αθλητική δραστηριότητα. Θα ήταν μια καλή παρακίνηση, γιατί, ας μην ξεχνάμε ότι η παρέα πάντα βοηθάει. Το παιδί μέσω της παρέας μπορεί να προσαρμοστεί καλύτερα.
Επιμένουμε στην εκγύμναση των παιδιών, διότι τα οφέλη είναι πολλά. Ένα παιδί που γυμνάζεται έχει καλύτερη σωματική, ψυχική και πνευματική υγεία.
Πάντα όμως δεν πιέζουμε το παιδί. Εμείς προσπαθούμε με τον τρόπο μας και τα επιχειρήματά μας, αλλά την τελική απόφαση θα την πάρει το παιδί. Ας μην ξεχνάμε, ότι το παιδί ακούει, επεξεργάζεται και σκέπτεται. Επομένως, εάν δε θελήσει τη χρονική στιγμή που του λέμε εμείς… κάποια στιγμή μεγαλώνοντας θα μπει μόνος του στο χώρο της γυμναστικής!